torsdag 2 juni 2016

Grattis Älskade Elin!!!

Hipp hipp hurra... idag är det Elins födelsedag!!!!! Ja idag fyller du 14 år mitt älskade näst största barnbarn!! Du som är en riktig solstråle..som igen och igen talar om för mig hur mycket du älskar mig!!! Det är en stor ynnest att vara farmor till dig ska du veta!!!
Du som är min hjälte!!!
När du var 3 år så fick du din diabetes 1 diagnos... ja vi var alla helt förtvivlade förstås, vi visste inte att du skulle fixa det här så bra.. och förra året så "firade" vi 10 års jubileum!!!! Ja det vill säga att varje årsdag i september så "firar" vi!!! Bara för att göra något positivt av det som var så negativt när du fick din sjukdom.
Men du har klarat det galant, och det tror jag också mycket beror på att du är den fina ödmjuka tjej som du är!!!
Du är som sagt min lilla (stora) solstråle och jag tycker det är så underbart när du fortfarande fast du är tonåring vill komma hem till din farmor och sova över eller bara vara!!
Sen har vi ju också så himla roligt tillsammans du o jag... mycket tokigheter som vi kan skratta åt!!!

Idag fyller du år igen och till helgen så kommer släkten och firar dig för fulla muggar... och då är det du som är huvudpersonen!!!
Ha nu en underbar födelsedag mitt hjärta och om du inte redan visste det.... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar