torsdag 23 juni 2016

GLAD MIDSOMMAR!!!!


Nu är jag i Kråks stuga hos mellansonen Henrick. Kom hit i fredags förra veckan och jäklar va vi har grejat!! Henrick hade beställt en container och vi har kastat hela containern full!! Ja vi fattar inte nån av oss hur mycket han haft "plats" för i denna lilla stugan!!!!
Mycket av rensningen beror på att hans särbo från Los Angeles skall flytta hit, bara de får klartecken från Migrationsverket!! Förhoppningsvis i sept/oktober!!!

Ja jag har som vanligt mera i bilen när jag skall åka hem än jag hade när jag kom hit!! Sonen tycker inte jag är klok som samlar på mig ... det som han kastat!! Men då det är fina och funktionella saker som han skall kasta, och jag som har svårt för detta "köp och släng" tar hellre hem och skänker bort det till Röda Korset eller annat ställe!!!!

Nu har jag och en anställd i Henricks butik stått på torget i Henån i två dagar och delat ut flyers och tvålar till alla och jag kan ju säga att jag är ganska trött!! Men nu blir det att bara vara i några dagar innan det är dax för Sommarmarknaden i butiken som är kommande lördag/söndag!!
Tills dess så ska jag mest vila, ja jag vill ju gärna rensa i trädgården också, och kommer att göra det... bara det slutar att regna!!
Vill önska dig en fin Midsommar och hoppas du får sol, både i vädret och hjärtat!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar