tisdag 14 juni 2016

Grattis älskade Nova på födelsedagen!!!

Grattis grattis idag min älskade Nova, mitt fina barnbarn som fyller 9 år!!! Du din lilla goding som brottas och är riktigt duktig på det.
När du var liten så kallade jag dig för trollungen, vilket du inte alls tyckte om... men du var inte lik vare sig din mamma eller din pappa.... så jag sa alltid att du var hittad bakom en sten!!!!!
Som liten och trött, behövde du alltid har din lilla hand i "goshålet" ...ja det var ju armhålan på din mamma, mormor och mig.... men det har du nu växt ifrån för länge sen!!!!

Du är en godhjärtad liten tjej som verkligen ger uttryck av hur mycket du älskar din familj, men ibland kan du bli jäkligt tjurig...som tex när jag vill ta kort på dig!
Go är du i alla fall min lilla trollunge...och om du inte redan vet det... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar