onsdag 8 juni 2016

Examen, födelsedagar och cykling!!!



Ja jag säger som vanligt... vart tar tiden vägen!? Veckorna far förbi och snart är det midsommar igen!!
Vi firade Elin i söndags den "lilla" tjejen som blivit så stor! Som vanligt var hela släkten där och firade! Måndag var en "röd" dag och jag gjorde inget särskilt mer än tvättade bilen som var full av frömjöl och flugor...
Tisdagen jobbade jag i Norberg igen, där jag trivs så förbaskat bra. Så roligt med dessa killar och till råge på allt världens bästa o roligaste kolleger, därför jobbade jag veckan före också i tre skift... blev sammanlagt 43 timmar, men va gör väl det om man har roligt!!!

Nu blir det examen för alla mina fyra tjejer men inte den "vanliga" examen som jag är van vid, då det bara är avslutning i klassrummen för tre av dem, men som tur är så kommer Nova att ha avslutningen i kyrkan...ja jag tycker att det är så "de ska va"....
Så blir det lite jobba igen i Norberg för att sedan fira Nova som fyller 9 år den 14/6. ... och när jag tittar i min almanacka så är det ju nästa vecka som jag åker ner till Orust... ja jag säger ju att tiden går fort!!!!!!

Henrick är nu i USA och cyklar för välgörenhet då det gäller att samla in så mycket pengar som möjligt för alla stackars människor i USA som drabbats av AIDS. Det är 90 mil som dom cyklar och det är ca 3000 personer som gör denna beundransvärda insats.... dom har fått in 16 milijoner kronor!!!!!!!!
Turen går från San fransisco till Los Angels och dom har nu sedan i söndags avverkat halva sträckan.... fick meddelande från Henke att han har skavsår på hälarna och är riktigt solBRÄND!!!!!! Ja men han fortsätter för envisare kille finns inte... och som han säger så är detta hans livs resa!!! Vilka hjältar dom är!!!!

Ja då vet du vad jag gjort och ska göra framöver ... blir 2 veckor på Orust då det även blir Sommarmarknaden som jag skall vara med på ...
Ha de nu så gott så hörs vi av senare!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar