fredag 10 juni 2016

Avslutningar och jobb!!


Vilka bråda dagar det har varit!!!! Räknade ut att denna vecka kommer min lilla röda Skoda åka tur och retur mellan Avesta och Norberg vid fyra tillfällen!!!
Ja igår var det Nelly som hade avslutning i skolan, och idag har det varit Nova som slutade för sommarlov. Det blev lite jordgubbar och glass för att fira avslutningen Julia och Elin är nu så stora så det blev ingen avslutning, bara ett avslut i klassrummet där varken föräldrar eller andra fick vara med.

I morrn så jobbar jag igen på HVB hemmet, vilket jag verkligen älskar, ja det vet du ju redan!!!??
Söndag blir det firande av älskade Nova som nu fyller 9 år den 14/6!! Ja så här ska det ju vara, livet går i speedfart och roligt tycker jag det är!!!!
Jobbar ju nästa vecka och tar sedan 2 veckors ledighet men då blir det att dra vidare till Henrick på Orust där jag kommer att stanna i 2 veckor!! Sen blir det hem o jobba igen... ja jag tänker ta ledigt i höst för att åter dra till Grekland en vecka med en vän!!!
Önskar dig en trevlig helg trots att sommarvärmen inte riktigt vill närvara!!! Vi hörs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar