måndag 4 juli 2016

Grattis älskade Nelly på födelsedagen!!!!!



Grattis  idag mitt älskade barnbarn Nelly du som idag fyller 12 år!! Stora damen har du blivit, och jag minns så väl när du föddes!! Du var så otroligt lik din pappa, såsom han såg ut som nyfödd... ja jag måste erkänna att det var svårt att hålla tårarna borta. Så var du ju även min yngste sons första barn.....

Du är mycket kärleksfull mot alla och en fin storasyster åt Nova, en jättebra matte till hunden Bosse, och ett underbart barnbarn till din farmor!!!!
Många roliga saker har du sagt under åren men det roligaste var när du och din mamma tittade på TV om siamesiska tvillingar... ja jag har ju skrivit om det förut....
När programmet var slut så frågade du din mamma " Hur gör dom då  när dom ska leka kurragömma"!!! ??

Du brottas och är en riktig baddare på matten du... och många segrar har det blivit för dig, sen är du ju en hejare på att sjunga också, precis som din pappa var, och är fortfarande, men du påminner mig så mycket om pappa Robert så jag ibland blir full i skratt!!!!

Idag när du fyller , snart tonåring, så kommer ju som vanligt hela släkten och firar dig, jag kommer direkt från Orust och farbror Henrick, men jag lovar jag ska skynda mig hem för att fira dig!!!

Och du vet väl Nelly.... att jag älskar dig stjärnstopp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar