söndag 27 mars 2016

Glad fortsättning på påsken!!!



Igår var det påskamiddag här hemma för  två av mina söner med familjer. Ja det var ungefär som när vi äter julmat.... tycker att man serverar samma mat både jul, påsk och midsommar!!!
Självklart så var det fem påskägg som jag hade fyllt..Noah tyckte i veckan att jag skulle göra karta så han skulle få leta, men hur jag än försökte så kunde jag inte, så jag gömde äggen i stället!!!

I Noahs ägg hade jag bland allt godis lagt en stämpel som det stod hans namn på...och efter ett tag så hade han stämplat både sig själv och oss alla andra... och när dom senare åkt hem .. så var det mesta stämplat i mitt sovrum.  Som tur var så var det bara att tvätta  bort med lite vatten!!!!

Nu håller jag som bäst på att planera inför en förestående resa i maj till Kreta dit jag ska resa med en vän. Jag har länge tänkt på att få resa till solen i vår och på 1 timme så hade det blivit bestämt och resa var bokad!!

Idag skiner solen lite och nu är det dax för en långpromenad innan jag skall göra mig i ordning för att åka till Norberg och vännerna mina!! Ha en fin påskdag !!!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar