tisdag 1 mars 2016

Full fart......

Så där ja.... veckan har börjat och i lördags var det brottning för hela slanten i Västerås. 3 av mina tjejer brottades och det gick ju bra, dom är otroligt duktiga, har endast brottats under 1½ år och mötte tjejer som brottats under mer än 5 års tid!!
Söndagen var det firande av 17 åringen Julia, och som vanligt var i stort sett hela släkten där, utom Fam. Höglund, då Nelly hade "servering" inför skolresan.
Igår så jobbade jag som vanligt men efter att jag slutat så hämtade jag Nelly som tillsammans med Elin skulle sova här, dom har ju sportlov, och jag har varit ledig idag.
Som vanligt.... mycket skratt och mycket bus, och en hel del diskuterande vem som skulle sova i mitten.....ha ha... nu har Elin tagit kort på vem som sov i mitten denna gången, Ja det var Nelly, bara för att vi ska vara riktigt säkra på att det är hon som sover där nästa gång!!!!!
Tjejerna var som vanligt i fnittertagen och det var ju lite svårt att sova, men runt 1-tiden så somnade jag, för att vakna några timmar senare för att ta prov på Elin.

Två trötta tjejer i morse som jag serverade frukost på sängen och sen skulle Elin med mamma och bror för att åka slalom, jag o Nelly var och besiktigade min lilla röda Wilma, som gick igenom, tack och lov!!
Efter det så var det fika på stan och sen blev hon hemfraktad till föräldrarna i Norberg.

Nu jobbar jag några dagar men på fredag är det Novas tur att sova hos farmor, få se vad vi då ska hitta på....Som vanligt så säger jag att mitt liv är härligt, med barn och barnbarn, och allt roligt jag hinner göra däremellan då jag är "ledig" och umgås med mina fina vänner , både nya och gamla....
Ha en fin vecka nu för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar