tisdag 23 februari 2016

Grattis Älskade Julia!!!!


Grattis idag mitt älskade största barnbarn Julia när du fyller 17 år! Tänk att åren har gått så fort då det inte var länge sedan, tycker jag, att du föddes och var mitt första barnbarn. Mitt barnbarn!!!!!!
En underbar liten tjej med dina härliga kinder som var så bulliga och mjuka. Kinderna har du inte kvar men du har fått så mycket annat som är så vackert! Jag har ju många gånger tänkt att du skulle bli fotomodell när du blir stor....! !Men jag tror du satsar på annat....

Så underbart det är när du berättar hemligheter för mig, som jag lovar att behålla för mig själv, bara det inte skulle vara något som skadar dig, då måste jag berätta för dina föräldrar och det vet du om. Men när du säger till mig att det inte finns någon som du kan prata om vissa saker med, annat än med mig.... gissa om det värmer i mitt hjärta!
Ibland så får jag fina meddelanden från dig där det står "Jag älskar dig " och ett litet hjärta!!! Oj va lycklig jag blir!   Och sen att du fortfarande vill sova hos mig ibland....

Ja och idag fyller du 17 år min älskade tös, och till helgen så ska vi gratta dig!! Jag hoppas din dag blir fin och som du vet... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar