fredag 6 november 2015

Så härlig jag har det.....



Dåså... var det fredagskväll igen då!!! Ja pensionstiden blev inte så lång... jobbade två dagar i veckan i Borlänge igen, och kommer att fortsätta så i alla fall under nån månad då det fattas personal i telefonen. Så glad jag blev då jag kom tillbaka efter tre dagars pension... och det bästa var ju att alla mina fina arbetskamrater var glada de med!!! Få se när det blir jobb i Norberg också...

Förra helgen så slog jag upp min födelsedagspresent ... champagneflaskan jag fick av barnen i födelsedagspresent... ja jag delade den med F. som kom hit på besök och jäklar va go den var!!!!  Ja jag var ju tvungen att "fira" då jag hade gått i pension...!!!???? Ja nu är jag ju inte den som bara trivs med att vara hemma på heltid, är helt underbart att ha några dagars ledighet och sen jobba lite dessemellan!!! Blir ju bra de då jag har funderingar på att hälsa på sonen Henrick på Orust då han kommer hem från LA där han har det alldeles förträffligt och så glad jag är att han nu äntligen har träffat "den rätta"!!!!!

Väntar nu med spänning på morgondagen då barnbarnen Elin och Nelly kommer för att sova över här hos mig och vi ska ha en härligt kväll tillsammans.. så roligt att dom vill vara med sin farmor!!! Ja du ser ju hur bra jag har det i livet, barn, barnbarn, vänner, resor, champagne och fortfarande ett jobb jag älskar!!! Ha nu en trevlig helg och en fin vecka... för det ska jag ha!!!! Kolla den vackra månen....

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. ha ha ha... nej verkligen inte!!! Va roligt att du hittade hit !!!!! Ha en trevlig helg!!


      Radera