torsdag 29 oktober 2015

Vilken dag!!!!



Vilken dag det har varit!!! Idag var sista dagen på mitt jobb i Borlänge som fast anställd! Fick besked om att man vill jag ska fortsätta jobba som tim vik i telefonen då det fattas personal..... jaha.... så gick det med den pensionsavgången!!!
Självklart så kommer jag gå in o jobba i alla fall under de 3 månader som dom först o främst vill jag ska vara där.... samtidigt som jag längtar till HVB hemmet i Norberg.... ja ja ..... jag jobbar väl där med när dom ringer ut mig....
Som du vet så är jag inte den personen som kommer att kunna sitta hemma i lägenheten och städa och pyssla... jag måste ut bland folk och jobba jag....

Så mycket fina ord och så mycket fint jag fått idag av mina fina arbetskamrater... ja jag blir verkligen rörd.! När dom fick veta att jag kommer att fortsätta att vara där så jublade mina fina kamrater!!!
Och så uppvaktad jag blivit... en underbart vacker orkide (ja dom vet att jag älskar dessa blommor, och vita ska dom vara!) en ljuslykta och pengar...
Så nu är det bara att vänta tills verksamhetschefen ringer mig på måndag för att vi ska bestämma när jag ska börja igen.. ha ha!! Jag har sagt att jag kan jobba 2 dagar i veckan, inte mera, för jag vill ju vara pensionär också!!!!
Ha en fin helg nu för det ska jag ha, njuta av mina fina presenter och ligga på soffan o äta choklad!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar