söndag 29 november 2015

Första advent och Glögg!!!



Trevlig första advent till dig!! Nu har glögg grytan åkt fram och jag ser fram emot att det snart är jul igen.
Balkongen har jag fixat med ris och ljusslinga, och igår fick jag en jättefin tall av systerdottern.... orkar inte släpa ner min julgran från vinden i år....

Ja veckan som gått har jag jobbat 3 dagar, och i torsdags var det fin middag i Falun för de som slutat inom landstinget!! Hade sällskap av en av mina vänner som jag umgicks mycket med när jag var ung... så roligt att träffas igen och det var hon som tog kontakt med mig efter många år!!!

Nu är allt fixat inför lilla julafton som jag först ska ha med mina "gamla" vänner från Norberg, sen blir det med barnen och deras familjer...för i julveckan åker jag ner till Henrick för att fira julen! Ja jag vill ju inte han skall vara ensam då hans särbo är kvar i LA.
Ha nu en härlig första advent  för det ska jag ha!!!!! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar