lördag 24 oktober 2015

Grattis Jenny!!!

Grattis Jenny, du som är en av mina fina sonhustrur! Du är fru till min yngste son Robert och mamma till två av mina underbara barnbarn Nelly och Nova! Idag så fyller du år och jag vill gratta dig från hela mitt hjärta!Kommer  ihåg när Robert ringde mig och berättade att han hade träffat en "tjej" från Norberg, och att det senare skulle bli både giftemål och barnbarn!! Så glad jag blev!!!
Du är alltid så snäll mot svärmor, och vi har det så mysigt tillsammans när vi träffas!! Du har till och med ordnat med en extra säng i källaren till mig...
Jag vet att du tycker att jag ibland är alldeles för "på" när det gäller att vattna blommorna dina, men du vet att jag gör det med kärlek...eller hur!???
Jag är i alla fall glad att ha dig med i mitt liv...och jag hoppas jag får vara med där i många år till!!
I morgon så träffas vi när Brottarklubben har möte och på söndag ska vi alla vara där då NBK anordnar sin första tävling.... ska bli så roligt att träffas igen..och presenten har jag redan inhandlat till dig...hoppas bara att den passar!!!!

Ha nu en underbar födelsedag och som du vet så älskar jag dig , liksom min andra fina sonhustru...stjärnstopp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar