torsdag 3 september 2015

Grattis Alexandra på födelsedagen!!




Kära Alexandra, du som är en av mina förtjusande sonhustrur och mamma till tre av mina älskade barnbarn!!
Dig har jag ju känt i snart 20 år och jag minns så väl den blyga tjejen som kom hem första gången och hälsade på, tillsammans med min äldste son.
Nu när åren har gått så är du inte blyg längre, utan en lite kaxig tjej som älskar att träna och springa, förra helgen sprang du ju Fjällmaraton, och slog ditt eget rekord! Heja dig!!

Du är en underbar sonhustru och en lika underbar mamma till era barn, och du ger så mycket kärlek och värme till oss alla.
Du som alltid varit otroligt omtänksam mot mig, din svärmor, och jag har aldrig någonsin känt mig "undanskuffad" då det ofta blir farmor som får stå tillbaka och mormor som är först!!

Ja som du vet så tycker jag otroligt mycket om dig och jag hoppas du får en jättefin födelsedag, eftersom ni jobbar idag så kommer vi att fira dig nästa helg ... det ser jag verkligen fram emot!!
Önskar dig allt gott här i livet!! Hälsningar från svärmor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar