söndag 30 augusti 2015

Veckan som gått.....





Söndag igen... veckan som gått har ungefär varit som "vanligt"! Inget speciellt har hänt under veckan som gått, och då är ju jag glad!!! 
Jo igår jobbade jag på HVB hemmet där jag kommer att fortsätta efter avslutat jobb i Borlänge. Så jäkla kul det är att vara där!!
När jag kom igår så var det Västerås som gällde, killarna ville ha ett nytt TV spel! Så himla trevligt jobb.... känns nästan som "hemma", ljuvlig miljö och trevliga killar både de som bor där och kolleger. 
Ja livet har ju olika vägar som vi ska pröva... och nu är det väl den här vägen som jag skall fortsätta på, och det gör jag så gärna!  Ja som jag tidigare sagt, vilket härligt liv jag har... kan ju inte önska mig något annat!! Ha en fin vecka... för det ska jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar