lördag 19 september 2015

Läkarbesök.. och restaurangbesök!!!




Sicken vecka..... ja min njursten vill inte ge med sig och jag är inne på mitt 4:e akutbesök. Har fått tid till rtg nästa vecka få se om den "rackarn" är på väg ner.... men så jäkla tröstlöst det känns!!! Ut och in , men som tur var fick jag träffa en helt underbar läkare i fredags som förklarade för mig hur det ligger till.... han är den första  läkaren av alle de jag träffat!!! Få se nu hur det går. Det är ju så jobbigt med denna smärta men som jag alltid säger...... det kan alltid vara värre!!!

Hur som helst så har jag jobbat i veckan, vilket är skönt tycker jag, värre att ligga hemma i soffan o tycka synd om mig själv!!!!!
I går var jag så pass smärtfri till kvällen så jag kunde följa med på middag på restaurangen med hela Åhlberg/Erikssons släkten.
Min son hustru fyllde ju år i början av september och hennes mamma fyllde 65 år i går så då beslöt dom att vi skulle fira dem tillsammans. Totalt blev vi 11 st och jättetrevligt med god mat och gott sällskap!!!

Nu väntar jag bara till att, tillsammans med Julia få åka ner till Henrick och hjälpa till på www.Göteborgs choklad och delikatessfestival som går av stapeln första helgen i oktober!! Ska bli jättekul igen att få träffa alla utställare som brukar vara med!!
Ha nu en fin vecka.. för det ska jag ha!! Vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar