måndag 14 september 2015

Läkarbesök och chokladfestival!!




Måndag igen och i helgen har jag inte haft det för roligt må du tro!!!! Fick ett akut njurstensanfall i fredags och det blev akuten x 3 för att få smärtlindring. Nu upptäckte man en sten på höger sida som jag nu medicinerar för och hoppas den kommer ut av sig själv. Men vilken jäkla smärta...... har ju haft det ett par ggr tidigare men det var för ca 40 år sedan senast.
Som tur var så har jag min vän Eva som är distriktssköterska som månat om mig hela helgen, ja jag kände mig verkligen som en prinsessa där hon har passat upp på mig!! Vilken tur att man har så fina vänner.

Efter andra akutbesöket så kom familjen från Norberg och mina underbara små prinsessor Nelly och Nova hade ritat en så fin teckning åt mig, och så fick jag en påse helt underbar choklad...dom tyckte väl synd om gamla farmor.

Efter tredje! akutbesöket i Falun så kommer Noah emot mig med armarna utslagna och ropar" Farmor, har stenen krossats nu...kan du kissa?? Ha ha ha.....

Ja jag säger det som jag sagt så många gånger förr, vilken ynnerst det är att ha en sån fin familj som jag har och så fantastiska vänner!!!!! Kan man bli annat än lycklig??

Nu ska jag jobba några veckor för att sen åka tillsammans med Julia till Henrick och jobba lite på göteborgs choklad lakrits och delikatessfestival! Ser verkligen fram emot detta så nu är det bara att se till att jag piggar på mig fort som attans !!!!
Ha en fin vecka nu för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar