söndag 9 augusti 2015

Passar på att njuta jag....



I fredags fick jag främmande av min goda vän Agnetha. Det var ett tag sedan vi sågs men det är alltid så roligt när vi träffas! Det blev fika vid Carl Jularbos cafe och när vi gick därifrån så träffade jag  Monicka och Bosse som jag inte träffat på säkert 35 år! Vi var mycket tillsammans då våra barn var små och gissa om vi hade mycket att prata om!! Nu blir det till att träffas lite längre fram.

Solen har lyst i 3 dagar nu och det känns som om det är sommar, trots att vi är inne i augusti. Men skönt är det att sitta på balkongen och bara njuta av livet! Ja det är ju faktiskt så att det är viktigt att njuta av de små tingen i livet och inte sukta efter det som man inte har, vilket jag vet att det är många som gör.
Jag är så glad över det jag har mina fina barn o deras familjer, mina underbara vänner, en ljuvlig lägenhet som jag gör som jag vill i...ja jag kan ju inte önska mig så mycket mera. Det är bäst att passa på att njuta för vi vet ju inget om morgondagen!! Därför så passar jag på, troligtvis så blir det en ny resa till hösten!!!
Ha en fin vecka ... för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar