söndag 26 juli 2015

Veckan som gått.....



Ny vecka i morgon igen..... veckan som gått har det baske mig inte hänt nåt särskilt alls, men man kan ju inte bara ha roligt...!!??
Det enda jag har gjort är att jobba, ja förstås jag har ju fått telefonsamtal från barnbarnen, Nova i fjällen och Noah i södra delen av landet! Så glad jag blir när barnbarnen självmant vill ringa och prata med farmor, det är verkligen lycka det!! Fått jobbförfrågan om att gå ut och jobba på HVB hemmet, men det går ju inte förrens jag slutat i Borlänge, men ser verkligen fram emot detta.

Ja nu är det bara att förbereda inför nästa vecka, och då blir det lite roligheter igen,  det är 60-talskväll på Torp.... tror att vi drar dit!!! Ha en fin vecka nu.... det ska jag ha!!!!

2 kommentarer:

  1. Veckorna bara rusar iväg, och just nu tycks de gå i raketfart. Jag är lite dålig på att planera antagligen, för jag har alltid så mycket att göra i sista minuten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha ha ha ....känner igen mig Gunnel!!!!

      Radera