lördag 4 juli 2015

Grattis älskade Nelly!!



Grattis mitt tredje största barnbarn!! Idag fyller du 11 år och vi ska fira dig med dunder och brak! Du min fina tjej som är så otroligt duktig på både brottning och sång! Du är precis lik din pappa när han var mindre, du har skrivit flera sånger och gillar att uppträda. Du var ju till och med på en sångtävling på Finlandsbåten, där du kom tvåa!! Sen har du uppträtt på torget hemma i Norberg med din fina sång. Om inte det skulle vara nog så är du ju en baddare på att brottas också!:
Ja du tiden går fort och jag har många fina roliga minnen från det du var liten, din mamma berättade en gång att ni sett på TV och där var ett program om siamesiska tvillingar, frågan du ställde till din mamma var. "Hur gör dom när dom ska leka kurragömma då"!! Ha ha .. det är typiskt Nelly!
Sen är du ju också en underbart go tjej som är mycket mån om din familj och alla omkring dig, rättvis och ärlig är du också, ja du vet att jag gillar sånt!!!

Nu ska vi fira dig idag och jag vet att du kommer att tycka att dagen blir bra, du har ju alla som älskar dig omkring dig!!! O om du inte redan visste det..... så älskar jag dig stjärnstopp!! (Ja det är ju ett ord som du själv har uppfunnit, betyder att jag älskar dig så långt till stjärnorna och att det inte finns något stopp!!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar