söndag 19 juli 2015

Vilken helg.....




Dåså har jag jobbat i veckan efter 3 veckors semester! Ja det var ju ovant förståss men jag  hade ju mycket att se fram emot i helgen!!!
Sönerna är bortresta, Patrick m. familj i södra delen av landet, Henrick i Oslo och Robert m.familj i fjällen... och här sitter jag..... nej då jag har haft en helt underbar helg.

Började fredagskvällen med fest hemma hos bästa vännerna i Norberg, tillsammans med några flera vänner, som vanligt mycket trevligt med god mat, gott vin och trevligt sällskap.
Lördag var det dax för dans i Torp, det nya stället i Avesta som är helt fantastiskt!!! God mat och bra musik,  och är man då med det bästa av sällskap så kan ju kvällen inte bli misslyckad, eller hur!???
Ja så har det varit för mig i helgen, men nu är det dax att göra matlåda och förbereda för veckan som kommer då det blir att jobba igen. Ha en fin vecka så hörs vi!!!











gäster......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar