söndag 27 juli 2014

Sommar och Pridefestivalen!!!!!!



Ja så var det då söndag igen, förstår inte vart tiden tar vägen, men mina inlägg kommer bara 1 ggr/vecka, och då på söndagar..hinner ju inte i veckorna!! (förstår inte vad jag gör!??)
Hur som helst så har veckan förflutit som vanligt, vilket jag är mycket glad över. Men i onsdags var jag ut på dans!! De ni!!! Det var faktiskt riktigt länge sedan jag svängde mina lurviga.
En härligt ljuv sommarkväll, ja det var nästan för varmt för att bugga, men det gick bra det också. Jag var med en bekant till Stjärnsund, ett ljuvligt vackert ställe utanför Hedemora.
Solen gick ner över en spegelblank sjö, och att det sen var en härlig musik gjorde det ju inte sämre!

Helgen som nu varit har det varit riktigt lugnt, hade besök av grannen torsdagkväll, och igår blev det en cykeltur för att få lite svalka.
Ja förståss, i fredags var jag till Åhlberg/Erikssons och badade i poolen med Noah.... ja som vanligt så var det full fart på lillkillen, och när jag ska hem så vill han att jag ska stanna kvar... men jag kan ju inte "tärva" på familjen hur mycket som helst!!!

Nu är det söndag och jag förbereder för den kommande arbetsveckan, och på fredag åker jag och äldstesonens svärmor ner på Pridefestivalen.... ska bli helt underbart att komma dit igen, det var 2 år sedan sist!
Självklart ska jag gå för "stolta föräldrar" det är det bästa jag någonsin har varit med om...ja förutom då när mina barn o barnbarn föddes!!!
Ha nu en fin vecka jag återkommer när Priden är över!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar