fredag 4 juli 2014

Grattis älskade Nelly!!

Hipp hipp hurra.... idag fyller våran Nelly 10 år!!!! Du våran härliga stora tjej som är så snabb i repliken, har så många härliga uttryck för dig!! Du är i stort sett alltid glad, i alla fall när jag träffar dig. Du var väldigt "frågvis" som liten, och det var massor med frågor som man fick svara på. Du var och är, en kopia av din pappa när han var liten. Lika intresserad av musik och sång är du också. Jag tror ju att du kommer att syssla med musik o sång även då du  blir  "riktigt" vuxen. 

Första gången jag träffade dig så började jag gråta,,,,, ja av lycka förståss, det var som om jag fått min yngste son, (din pappa) tillbaka! Ni var så otroligt lika, samma guldfärgade hår hade ni och samma mun!!!  
När du var 3 år så skulle du bli storasyster, och jag skulle vara hos dig då din mamma och pappa åkte till BB, vi var då iväg och köpte en docka som vi döpte till Maja.....  när dina föräldrar kom till dagis senare så hade du berättat att "min lillasyster ska heta Maja,,,,, för det har farmor bestämt" haha ha.... förstår om mamma och pappa blev förvånade!!

Nu är det i alla fall dax för din 10:e födelsedag  som du vet så är du min solstråle, min 3:e största prinsessa, och som vanligt så vet du ju..... att jag älskar dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar