söndag 4 november 2012

Allhelgonahelgen med bästa vännerna!




Jag vaknar till en riktigt gråmulen dag...men va sjutton gör det när jag haft en jättefin helg! Fredagen gick åt till att förbereda för mina kära vänner som skulle komma på kvällen då vi skulle "fira" lite. Jag hade ju fyllt år och vännen Unni fyller nästa vecka, vad skulle då vara bättre än att fira tillsammans!??
Uppvaktade blev vi båda två, hade en helt underbart trevlig och rolig kväll tillsammans, som vanligt! Kvällen blev sen innan de begav sig hemåt, för mig hade de kunnat få stanna hela natten!

Igår var jag till Norberg för att tända ljus på gravarna,  sällskap fick jag av yngstesonen Robert med familj.
Så otroligt vackert det är när det börjar mörkna och alla ljus är tända, det känns så stilla och rofyllt. En kväll som denna saknar jag verkligen alla mina kära som inte finns i livet längre......
Efter att vi tänt alla våra ljus blev det tacokväll hos yngstesonen. Trött var jag efter en sen fredagsnatt, så efter att jag kommit hem och sett på "Så mycket bättre" var det faktiskt skönt att släcka lampan och sova gott!!! Nu ser jag fram emot nästa helg då älskade Julia vill sova hos farmor, ja då blir det då inte så sent som när "norbergvännerna" är här ha ha!!!!! Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar