söndag 5 februari 2012

Förkylt!!



Veckan har gått fort, som den alltid gör numera, och har mest bestått av jobb. Förutom buggen då, som var i måndags. Så trevliga människor jag lärt känna, så mycket motion jag får...ja nu dansar jag i 2½ timme!!!!!!



I onsdags var jag tvungen gå hem från jobbet då jag kände mig krasslig med ont i huvudet och helt slut. Sov i flera timmar när jag kom hem. Tänkte att då jag nu vilar mig i några dagar så är jag fit for fite att jobba i morgon...men ack vad jag bedrog mig. Efter att ha varit i kyrkan idag och lyssnat på både gudstjänst och goa Nelly som sjöng i kören, bröt min förkylning ut ordentligt. Fy sjutton jag som avskyr att vara hemma från jobbet!!! Det värsta är alla stackars patienter som jag måste avboka, som sett fram emot vårt samtal....ja men vad gör jag!!??



Ska bädda ner mig nu och bara vila så jag är i form snart igen, får väl äta några klyftor vitlök, det brukar hjälpa!!! Ha en trevlig vecka.. själv ska jag hålla mig till sängen!!!



3 kommentarer:

  1. Krya på dig kära moster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hälsningar Carina

    SvaraRadera
  2. Trist att vara sjuk och ännu tristare känns det ju om någon annan drabbas. Nu ska du krya på dig. Vila och var snäll mot dig själv så kommer du tillbaka med nya krafter.
    Stor tycksyndomdigkram/Ingabritt

    SvaraRadera
  3. Det är nog för lite killbaciller i ditt liv ;)

    SvaraRadera