tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!



Sitter här och väntar på min kära vän Unni som ringde igår kväll och berättade att hon lagat mat och skulle komma hit ikväll och bjuda mig på Alla hjärtans dagsmiddag!!! Vilken överraskning!!! Har i år inte handlat nåt till barnbarnen, har inte haft ork eller tid att "hitta på nåt" och förresten så är det snart många födelsedagar igen..... har däremot skickat kort till dem alla!!!! Pratade med goa Nova som ropade "Käääärlek" i telefonen till mig. Familjen satt och åt "kärleksmiddag" då de också firar 3 årig bröllopsdag idag!!!!



Ser så fram emot att få sätta mig ikväll och äta mat som min kära vän lagat, särskilt till henne och mig!! Det kan man säga är en riktig kärlekshandling!!!!



Ha de nu så gott och hoppas du får många kramar och mycket kärlek....för idag är det ju Alla hjärtans dag!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Skickar över en visuellt till dig. En alla hjärtans dag kram alltså. Visuellt och visuellt ingen bild utan bara ord. *skratt* Ha det så gott med vänninnemiddagen ikväll.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är helt återställd nu och kan förbereda dig för våren som ska komma. Vilken underbar väninna som bjuder på mat så där. Vi har tonat ner hjärtefirandet men jag kände att jag ville ge barnbarnen något så det fick bli varsin ask färska jordgubbar. Det var uppskattat vill jag lova.
    En försenad hjärtekram!

    SvaraRadera