torsdag 23 februari 2012

Grattis älskade Julia!



Grattis mitt älskade största barnbarn som fyller tonåring idag!!! Du som redan har växt om din farmor, och påminner mig om det varje gång vi träffas!! Kommer aldrig att glömma den dagen jag fick veta att jag skulle bli förstagångsfarmor!!! Skulle jag få lov att vänta i 9 månader!??? Jag ville du skulle komma NU!!! Jag klämde och kände o lyssnade på dig då du låg därinne i mammas mage, förstår inte hur mamma din stod ut!!!



Så...en morgon ringde din pappa och berättade att de var på väg till BB, du skulle födas.!!! Din mormor och jag gick och gick och gick....mellan kök och rum så det hade kunna bli spår i mattan....tills din pappa äntligen ringde och berättade att du var född!!!! Vilken lycka!!!!!



Idag har du växt upp till en vacker långbent tonåring, med världens godaste hjärta!! Du är en fena på att bry dig om andra, och jag vet ingen som inte gillar dig!



Så idag ska vi fira dig, världens bästa Julia, du som fyller 13 år!!! Jag älskar dig av hela mitt hjärta...om du inte visste det redan!!! Ha nu en bra födelsedag älskade vännen min!!!!!

1 kommentar:

  1. Å så vackert skrivet. Det går inte att ta miste på den farmorskärleken. Att barn och barnbarn växer upp till goda och sociala individer är av största lycka. Visst är det ett mirakel att få följa magens väg till ett barn på väg in i vuxenlivet! Jag hurrar med dig för din fina sondotter! Kram.

    SvaraRadera