onsdag 30 november 2011

Bråda tider!!!



Vilken hektiskt vecka!!! I måndags var det uppträdande i Elins klass med "Kallsång på Skansen" ..ja det hette så!! Blev så förvånad över Elin, som egentligen är jätteblyg då det gäller okända människor...men där stod hon den älskade tösen och sjöng på scenen......oj vilken stolt farmor jag var!!!!!!!


Efter uppträdandet var det fika och lottförsäljning i skolan och alla barnen var på strålande humör. Noah var pigg som en mört och gillade sockret på lussebullen .....saften droppade han i en sked...!!! Julia var en stolt storasyster, som nu också har växt om farmor!!


Ikväll har jag varit ute och delat ut reklam för Henrick´shop som han har på nätet!!! Vilka otroligt vackra och roliga saker han har införskaffat, och bra går det också med försäljningen, jag är så stolt över honom!! Men det är jag ju förståss över alla mina tre söner som ger mig den största glädjen!! Till råga på allt så har de även gett mig världens finaste familjer!!!


Nu är det bråda tider för på fredag ska jag vara barnvakt till lilla Noah då mamma Alexandra ska till frissan, och efter det så ska jag hjälpa Elin att julstäda rummet, jag gjorde ju det till Nelly och Nova i somras och rättvist ska det vara, så efter Elins rum så blir det Julias tur!!


Helgen därefter blir det pepparkakshusbak, först i Norberg och sen i Avesta. Jag tycker det är en så fin tradition som jag har tillsammans med mina älskade barnbarn...vi har baka i många år nu!

Ja full fart är det innan jag kan njuta av julefriden....men som vanligt säger jag....vilket otroligt rikt liv jag har!!!!




Bilden visar de vackra stenarna som jag fått av alla fem barnbarnen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar