fredag 18 november 2011

Familjemiddag.



Nu känns det som om "en dammlucka" har stängts igen, som min mamma brukade säga. Efter att haft fullt hus igår kväll, alla barnen med familjer var här, utom Tore som jobbar för fullt. Ja det går säkert ingen nöd på honom, då vi senast hörde av honom låg han vid poolen på Kanarieöarna....



En underbar em och kväll då vi alla kunde träffas för att äta och umgås. Alla var vi glada att Henrick var hemma och då jag idag körde honom till tåget saknade jag honom innan han hunnit kliva på!!

Ja som du ser så har jag fått ett annat utseende på min blogg!! Det är Henkes förtjänst, han är en baddare på det här med datorer och de tre vackra fjärilarna uppe i högra kanten är en symbol för mina tre älskade söner!!! Han har försökt lära sin gamla mor ett och annat, men jag är helt hopplös då det gäller datorer. En och annan ny bild kommer också, då han hjälpt mig även med det.



Inte nog med detta så har han stylat om lite här hemma hos mig, han driver nämligen ett styling/inredningsföretag, och jag passade förståss på att få lite tips och trix.






Nu har nyss äldstesonen hämtat Elin och Julia som varit här efter skolan, så nu är det dags för mig att tända ljusen både ute och inne och bara vara!! Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar