lördag 12 november 2011

Lyckliga jag!!


Igår kom Julia och Elin hit efter skolan för att äta mellis innan pappa skulle hämta dom. Så härligt det är att sitta här med dessa underbara töser och höra på deras funderingar. Så mycket skratt det blir, och så glad och varm jag blir i hjärtat.
Elin och jag tränar lite bugg, vi spelar plockepinn alla tre och skrattar och tokar oss.... dom tycker visst att dom har världens knäppaste farmor, men jag vet att dom älskar mig!!! Så många bevis jag får på detta...

Efter att sonen hämtat hem dom igen så var det dags för mig att göra mig i ordning för att åka till bästa vännen Unni och fira hennes födelsedag.
Så trevligt vi hade allesammans som var där. God mat, gott vin och ett underbart sällskap gjorde kvällen oförglömlig.

Idag är jag hemma igen och har satt igång med förberedelser inför veckan som kommer och mellansonen Henke kommer hem ett par dagar. Han ska till Köping för att blogga om Hästens sängar och passar då på att träffa släkten.
Jag hämtar honom på onsdag och torsdag kväll ska vi allesammans träffas för att äta och bara umgås. Jag vet att bröderna och deras familjer också längtar....
Nu står det dillkött på spisen och i morgon blir det till att baka lite gott matbröd så vi har till frukost.
Ja jag säger det jag brukar....vilken lycklig människa jag är!!!!! Trevlig helg på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar