fredag 12 augusti 2011

Vilken härlig dag.....


Vilken härlig dag jag haft idag. Vaknade utvilad i morse och njöt av mitt morgonkaffe. Hämtade Nelly och Nova i Norberg, handlade, lagade lunch till mina prinsessor och efter det så bar det iväg till Fam Åhlberg/Eriksson.

Barnen fick leka några timmar innan vi alla åkte hem till mig för att fixa till maten......det blev pannkaka med glass, förståss, som jag tidigare skrev.
Efter det skulle alla fyra tjejerna titta på en film, och Nova skulle förståss sitta bredvid sin älsklingstjej....Julia.
Hon pussade och kramade på henne och talade om för oss, "Jag kramar Julia så jag skakar i hela kroppen"!!! Ha ha ha....Hon kan inte låta Julia vara för en endaste liten stund.
Nelly showade, vilket hon älskar att göra. Hittade ett linne i min garderob, sjöng och spexade så mycket hon orkade. Elin fick vara den som introducerade hela showen. Vad ska det bli av denna tös, som älskar att sjunga och uppträda, precis som hennes pappa gjorde då han var i den åldern!!!

Nu sover de små liven så skönt i min säng. Vi gjorde en "Pippi Långstrump" ikväll........ vi sover på längden på sängen, som är 160 cm bred och det går alldeles utmärkt!! Att sova tre i min säng blev inga problem....Bör då tillägga att jag endast är 157 cm i strumlästen!!!!

Nu är det snart dags att även farmor kryper till kojs, känner jag dessa töser rätt så är de uppe med tuppen i morgon.....då är det dags för lekparken!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar