söndag 14 augusti 2011

Fotboll idag!


Vilken härlig helg jag haft! Nelly och Nova avlämnade jag i går eftermiddag, efter att vi varit i Lekparken och lekt. Självklart skulle lunchen bestå av pannkaka och glass igen.....
Redan kl. 8.00 vaknade tjejerna och då var det bara att pallra sig upp ur sängen då frukosten skulle serveras.

Det gick alldeles utmärkt att sova i sängen tre styckern, för som jag skrev i föregående inlägg så gjorde vi en "pippi Långstrum" där vi sov på längden istället för bredden av sängen!! Till tjejernas förtjusning....

Idag har det varit fotboll för hela slanten, Elin spelade sin första match och tråkigt nog så förlorade tjejerna, men vad gjorde det, Elin var lika glad ändå!

Lilla Noah sprang runt på planen och var överlycklig då han fick sitta på pappas axlar när han gick där med flaggan!!!

Nu är det inte mycket som återstår av denna helg, och som du förstår så måste jag nu ta igen mig för att orka jobba en vecka igen.....men det är verkligen värt att vara helt slut efter en sån här "barnbarnshelg"........det här är livet!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det nya kortet på dig är precis du, så där pigg o glad och sprallig. Love you,moster/Carina

    SvaraRadera