torsdag 4 augusti 2011

Längtar!!!!!!


Igår var jag och servade bilen. Skönt att få det gjort, nu behöver jag inte dit förrens om 1 år igen.
Passade förståss på att hälsa på Fam Höglund, och blev kvar över natten. Så mysigt vi hade. Tjejerna hade bus på gång, och när jag skulle lägga mig att sova hade dom bäddat säck åt mig.....gissa va de skrattade på morgonen. Först kom Nelly ner och lade sig under täcket, och när hon gått så kom lilla Nova....så härligt det är ner de kryper ner till mig under täcket, ligger där och pratat och funderar!!!!! Vi var ner till Noren där flickorna badade en stund, och efter det så blev det en förträffligt god middag som sonhustrun hade tillagat. Flickorna kom inte i säng förrens framemot 21.30 snåret.
Dessa små tjejer som är så underbara att umgås med. Fick två kort som dom hade gjort till mig, med änglar på förståss...dom vet ju att jag älskar änglar.

Idag har jag tagit en cykeltur i det fina vädret, pratat med Fam. Åhlberg/Eriksson som är på väg hem igen efter att ha varit borta i 4 veckor!!!
Dom längtade hem nu och jag längtar så mycket jag med, att få träffa dem i morgon.

Skulle idag fått främmande från Uppsala, något jag glatt mig åt så mycket, men
imorse ringde Bijan, hon hade fortfarande feber och var dålig. Så synd så synd, hade längtat efter dom, vi har inte setts sedan förra sommaren, men så fort hon blir frisk igen kommer dom!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar