lördag 6 augusti 2011

Lördagskväll!!


Igår var jag och hälsade på fam Åhlberg/Eriksson. Dom var lika glada som jag att vara hemma igen.
Så fort jag tittade in och lilla Noah såg mig så skränade han som ett monster igen....när jag då blir rädd så skrattar han hjärtligt. Han har ju börjat gå nu och tar sig fram överallt, kan inte låta bli någonting. Men så söt han är!!

Julia och Elin var också glada att vara hemma igen och jag fick så många härliga kramar och pussar av dom. Jag fick ett vackert hjärta som det står "Älskade Farmor" på...va lycklig jag blev!!

Nu stundar lördagskväll och jag sitter på min balkong och bara njuter av de sista dagarna av min semester.
Jag har tappat bort både tid och rum under de här veckorna så det känns bra att börja jobba igen på måndag. Jag har dock en vecka kvar av min semester som jag ska nyttja på bästa vis framöver....kanhända det blir en utlandsresa. Tycker jag kan "unna" mig det då jag inte har gjort något speciellt på dessa fyra veckor annat än gjort mina roliga resor med barnbarnen. Och det är de bästa semesterresorna som jag gjort på länge!! Trevlig lördagskväll på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar