lördag 22 januari 2011

Härliga lördag!

Veckan har gått lika fort som alla andra veckorna. I lördags ringde det på dörren och Robert med sin fina familj kom på en fika efter att ha varit i badhuset och badat! Så härligt att få träffa dem allesammans.
Veckan har bestått av jobb, jobb, och återigen jobb. Men jag trivs ju så himla bra på jobbet och jag tror att det är därför som veckorna går så fort???!!!

Idag har jag varit "barnvakt" åt lilla Noah när föräldrarna och systrarna har varit ute och åkt skidor.
Vi klädde på oss och gick ut i det vackra vintervädret, snöflingorna föll hela tiden och Noah var förskräckt över dessa men efter en stund så somnade han. En timmes promenad och den lilla godingen sov hela tiden.
Nu är det kväller igen och jag sitter bara här och njuter av livet.....som jag tidigare sagt så många gånger......finns det fler som har det så bra som jag.....???? Trevlig helg allesammans!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar