lördag 15 januari 2011

Helg....igen!!

Oj va dålig jag varit att uppdatera på sista tiden. Som ursäkt får det bli att jag jobbat mig igenom en hel arbetsvecka från att ha varit ledig i nio dagar!!!!
Nu är det helg igen och jag njuter verkligen av att få vara ledig.

Har sovit natt hos min syster onsdag till torsdag, vilket alltid är mysigt, jag har världens bästa storasyster!!!!! Det blir lite avlastning att slippa köra två "vändor" mellan hemmet och jobbet.
Mina kära barnbarn har jag inte träffat denna vecka då tiden inte räckt till. Nelly är förkyld, Julia och Elin har börjat vårterminen, Nova är på dagis och Noah har börjat hasa sig fram på baken i stället för att krypa "på riktigt" !

Ja du ser att trots att jag inte träffat dom så får jag i alla fall de senaste "uppdateringarna"! Men nu börjar jag längta igen, abstinensen börjar kännas av .....så nästa vecka får det nog bli en tur till alla fem.!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar