söndag 30 januari 2011

Är våren på väg???

Idag har solen lyste en liten stund och jag har varit ute och tagit en promenad i solskenet. Känns som om våren är på väg...härligt!!!
Jag har haft en hektisk vecka, mycket arbete och jag har flackat runt lite här och där.

Igår var jag en liten sväng till Fam. Åhlberg eftersom jag hade vägarna förbi... Julia och Elin var ensamma hemma då resten av familjen var ute på promenad. Bara töserna var hemma för de skulle städa sina rum. När farmor kom så skulle jag förståss få lov att stanna en stund, och både Elin o Julia plockade fram sina "juvellådor" där jag fick se på alla vackra smycken som dom hade.

Mycket minnen var det, många armband och halsband som de fått av mig under årens lopp, och detta skapade förståss en tanke tillbaka i tiden. Vi mixade och trixade med flickornas Ipod....(vad det egentligen är vet jag inte), och Julia skulle försöka ställa in Skype på den men det är nog bäst hon ringer farbror Henrick, som är en baddare på det tekniska.

Saknar Nelly och Nova så mycket då det var två veckor sedan jag senast träffade de små liven, men det får bli nästa helg istället!
Idag ligger Julia i magsjuka så det är bara att vänta......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar