tisdag 8 februari 2011

Besök av barnbarnen en vanlig måndagskväll!!

Nu har det varit lite tunt med uppdateringen! Hinner knappt med mig själv nu för tiden...jobbar mycket och då jag kommer hem är kvällen sen...men det är det värt, att få bo här i Avesta och ha nära till barnbarnen och alla mina goda vänner....både gamla och nya!

Helgen som gått har det varit strålande väder, jag har tagit långa promenader och bara njutit av tillvaron. Varit förbi en sväng till Åhlberg/Eriksson`s på söndagen. Endast lilla Noah och pappa var hemma och vi fick en härlig stund tillsammans.

Igår kväll ringde det på dörren och in kom Alexandra med alla sina tre godingar. Ville bara hälsa på!!! Då är ju tröttheten som bortblåst och jag måste fram med det jag har i frysen för att kunna bjuda dessa godingar på! Igår blev det mandeltårta och saft.
Lilla Noah har nu börjat få sin andra tand, satt på golvet och var helnöjd över att få riva sönder en gammal Allas!!!! Tjejerna skulle klias på ryggen!!!!!!!!

Stackars älskade Nelly och Nova som är sjuka nu igen med feber och hosta!! Men det är ju så här i dessa tider.....verkar som om alla är sjuka! Är så glad att jag klarat mig hittills, både från förkylning och magsjukan som härjar överallt!!!

Till helgen blir det en tur till Norberg för att kolla på Engelbrektsloppet, då äntligen ska jag få träffa mina godingar på Gruvvägen!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar