söndag 3 oktober 2010

Härligt händelserik vecka!!!!

Vilken händelserik vecka!!!! Måndag tandläkaren, tisdag frissan, torsdag och fredag avslutning på min utbildning, fredag en underbar behandling hos en hudterapeut!!

Fick ju ett presentkort på en 1½ timmes ansiktsbehandling av barnen med familjer förra sommaren, men har inte "hunnit" använda detta förrens nu! Vilken avkoppling!
Efter detta god middag hos mina vänner i Norberg. Gissa om jag njöt??

Fick låna "den lilla röda" på tisdagen för att hinna i tid till frissan, och hann då med att pussa på alla mina fem underbara barnbarn.
Fick god middag hos son och sonhustrun i Norberg och matlåda av andra sonhustrun när jag kom hem!!

Jag säger som jag alltid har sagt......finns det någon som har ett så underbart liv som jag!!!

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa dina ord för du ÄR så possitiv.
    Kram

    SvaraRadera