söndag 17 oktober 2010

Tusen tusen tack!!!

Fick stor uppvaktning under fredag och lördag då jag fyllde år igen. Fyra av mina vänner från Norberg kom och uppvaktade med alla de ting. Vi hade en fantastisk kväll/natt tillsammans. Det är alltid lika roligt de gånger vi kan träffas allesammans.
Igår kom Patrick med familj, Robert jobbade så Jenny kom ensam med barnbarnen. Henke var på Orust o Tore var "ute och flög".

Vilken uppvaktning!!!!!! Äntligen fick jag se det som jag tidigare skrev om....det som Nova sagt till mamma Jenny att hon "skulle lägga ut dom på Facebook" så farmor skulle slippa vänta med att se presenten till födelsedagen. En tjusig hållare till värmeljus!!!! Fick till och med två stycken, både Nelly och Nova hade gjort varsin till farmors födelsedag......och detta redan i somras!!
Jenny berättade att det varit svårt för Nova att inte berätta vad hon gjort, varje gång vi har träffats..
Julia och Elin kom hit tidigare för att kunna leka lite med kusinerna, och som vanligt var det Elin och Nelly som försvann in i mitt sovrum!

Patrick o Sandra kom med lilla goa Noah, som numera har den fula ovanan att då han ser farmor....börjar han gråta!!!! Fattar inte varför, men Julia gjorde likadant då hon var rikgit liten!!! Får verkligen hoppas att det går över snart!!

Fick även besök av min kära syster Margareta och hennes man Lars som både uppvaktade och hjälpte mig borra upp en gardinstång i sovrummet!!!
Säger som så många gånger förr.......finns det någon som har ett så´nt bra liv som jag.....Tusen, tusen tack allesammans för att ni finns!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Stort Grattis på födelsedagen en dag för sent Kram från oss i Säter

    SvaraRadera