söndag 26 september 2010

Avkopplande helg...

Denna helg har gått i "avkopplingens" tecken!!! Fredag efter jobbet var det riktig fest...ja för mig i alla fall som älskar surströmming!!!! Var hemma hos min kära syster och svåger och fick äta denna delikatess!!!

Idag har jag haft främmande av mina vänner Unni och Börje som kom förbi efter en hundtävling i Hofors! Så trevlig med folk som "bara tittar in"!!!!

Älskade barnbarnen har jag inte träffat på hela veckan.....det värker i hjärtat efter dom alla fem, men på tisdag ska jag i alla fall hälsa på Nelly och Nova då jag åker till Unni för att fixa håret!
Då jag lånar "den lilla röda" alltså Sandras bil, så kommer jag ju förbi hos dom med.....för att hämta bilen och få pussa på de små godingarna!

Ser fram emot min födelsedag då alla kommer hit för att umgås, tyvärr inte Göteborgarna då det är för långt att åka bara för en helg...men i november så åker jag ner till Partille för att hälsa på dem med...och då kommer jag att inviga gästsängen som de nu har plats för i nya lägenheten!!!!

2 kommentarer:

  1. Synd att man inte kunde vara med. Hörde att du överraskades av ett "mystiskt" ljussken.
    Jag får väl gratta dig senare vid tillfälle för Ida vill nog spela klasshandbol den helgen du fyller.
    Kramar/Carina

    SvaraRadera
  2. Nu har vi ALLA presenterna klara.. så nu är det bara till att fylla år! kram

    SvaraRadera