söndag 20 juni 2010

Sköna söndag!

Satt under gårdagen fastklistrad framför TV:n för att titta på det förtjusande brudparet!! Jag tror jag aldrig sett en vackrare och lyckligare prinsessa! För att inte tala om den känslosamma Prins Daniel. Vilket underbart kärlekstal han höll till sin nyblivna fru.

Eftersom jag knappt rörde mig ur fläcken igår, cyklade jag idag till familjen Åhlberg/Eriksson för att ta ett rejält tag i deras trädgård!
Sonen är överhuvudtaget inte alls intresserad av trädgårdsarbete, och Sandra har ju fullt upp med flickorna och lilla Noah.

Patrick undrar hur jag kan tycka om att krypa på knä och rensa rabatter.....men jag försäkrar att det är ett av mina största nöjen...att rensa ogräs!! Finns inte något som ger mig sådan stillhet och ro!! Törs knappt berätta det för någon, då alla tycker jag är helt knäpp som kan finna nöje i detta!

Nu är det två och en halv arbetsdag kvar för mig innan midsommar. Åker till pojkarna på Orust onsdag em. Ska bli underbart att få komma dit även denna midsommar!! Men känner jag sonen rätt ....så blir det nog även där rensande av rabatterna innan midsommaraftons firandet kan börja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar