söndag 9 maj 2010

Solig söndag!

Så var ännu en helg tillända! Igår var jag till vännen Unni och fixade till håret. Efter det blev det ett besök hos mina älskade små töser Nelly och Nova. De blev så glada när jag kom, och vi kom underfund med att det var flera veckor sedan vi sist sågs. Undra på att jag har längtat......

Idag har jag varit till Åhlberg/Eriksson och snusat på lilla Noah. Han är då för ljuvligt underbar!!!! Storasystrarna Elin o Julia är ju de bästa storasystrar som finns, idag tog de med lillebror på promenad för att avlasta mamma och pappa lite.

Henke ringde nyss.....pappa och lillebror är ju nere tillsammans på Orust. Pappa och Jerker har tagit ner träd för att få lite mera sol på tomten....men när sista trädet skulle fällas......pang..rakt in i Henkes stolthet...växthuset. Hela huset som ett krossat pepparkakshus, men vilken otrolig tur att inte det var någon av dom som stod i vägen. Trots att det känns tungt förståss så kan man fixa ett nytt hus, det är i alla fall bara matriella saker.

1 kommentar:

  1. Det som var lite roligt i kråksången var ju att Henkan inte litade på att Tore skulle fixa att fälla de sista träden.
    Å andra sidan fixade vi ihop det lilla växthus han alltid velat ha på verandan.

    SvaraRadera