torsdag 6 maj 2010

Längtar efter barnbarnen!!!!!!

Igår kväll sedan jag kommit hem från jobbet så ringde det på dörren!! Där utanför stod Sandra med Elin o lilla Noah. Va glad jag blev!! En spontan påhälsning!! Efter en stund kom Julia också! Har ju inte träffat dessa underbara barnbarn på över en vecka och min abstinens var otrolig!!

Fick hålla den lilla och snusa på honom...luktade gott som bara en liten nästan nyfödd baby kan lukta!! Han sov förståss, men när Elin puffat o pussat på honom en stund så slog han upp sina stora ögon o tittade på sin farmor!!

Dessa underbara storasystrar som är så förtjusta i sin lillebror. Tänk vilken tur att lilla Noah föddes in i den här familjen och får så otroligt mycket kärlek...och av så många sen!!!!

På lördag åker jag och fixar håret hos min "egen" frissa Unni, efter det så beger jag mig till Nelly och Nova...abstinensen är minst lika stor där, då jag inte sett dessa ljuvliga töser på ca två veckor!! Det ska bli underbart att få krama om dom!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar