söndag 11 oktober 2009

Veckorna som bara rinner iväg.........

Är det så här när man kommit upp i "mogen ålder"?? Hinner inte börja med måndagen, förrens fredagen kommer som ett skott. Det har varit en stressig vecka och jag har inte hunnit göra något alls här hemma, så i dagarna två har jag nu skrubbat o fejat, tvättat fönster, bytt gardiner, och målat köksbordet vitt!! Mitt upp i allt fejande så blev jag så glad i går då Jenny med syster Johanna och mina älskade små töser Nelly o Nova, kom upp på en fika. De hade varit i stan och shoppat vinterkläder till barnen. Det blev en härlig paus i allt stökande. Julia och Elin har jag inte alls träffat den här veckan, bara pratat i telefon med dem. Det är verkligen någonting som fattas då jag inte träffar mina fyra barnbarn. Men nästa helg då kommer de allihopa, jag fyller nämnligen år och tänkte bjuda allesammans på middag. Alexandra frågade vad jag önskar mig, men jag önskar ingenting....jag tycker jag har allt jag kan önska här i livet, mina barn med sambos, mina barnbarn och mina vänner, kan man önskar sig något mera.....??

1 kommentar:

  1. Hört nåt mer om när du kommer i tidningen? Vill ju inte missa!!

    SvaraRadera