torsdag 22 oktober 2009

Fest igen!! Jenny fyller 30 år!!!!

Ikväll har jag slagit in ett jääääääääääätte stort paket till Jenny som fyller 30 år på lördag! Åh va kul det ska bli med lite fest igen....Åker till Norberg under förmiddagen för att se efter Nelly o Nova då Robert ska iväg o jobba em. Jenny jobbar men då hon kommer hem ska vi hjälpas åt att fixa till i lokalen som vi ska festa i på lördagen! Känns spännande då vi har lite "bus" på gång!!!
Henrick har kommit hem från sjukhuset efter sin ryggoperation, har förståss ont men har gått en stund idag, med hjälp av sin sambo Tore!!! Vilken tur han har honom!! Han är guld värd!!! Jag är så glad att operationen blev lyckad, har varit så orolig för detta, men ibland undrar jag varför min oro över barn o deras familjer är så stor?? Funderar över detta med svininfluensan, jag tänker inte vaccinera mig, och hoppas att min familj också avstår från detta, då man inte vet, fram för allt då det gäller barnvaccinationen, vilka biverkningar barnen får!! Försöker avråda, men självklart så är det föräldrarna som bestämmer!!! Ja ja jag får väl stilla mig lite och nu se fram emot festen på lördag, och ev. resa till Henke i Göteborg nästa vecka då Tore börjar jobba igen!!! Men förståss bara om Henke vill att jag kommer?? Han kanske har behov av ensamhet ett tag??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar