torsdag 15 oktober 2009

Nu kan jag andas igen!!!!!

Åh vilken lättnad!!! Nu kan jag andas normalt igen efter att Henricks ryggoperation är klar. Hela dagen har jag gått med axlarna under öronen och haft svårt att andas p.g.a all oro som jag känt. Han har opererat ett diskbråk och samtidigt gjort något med svanskotsplattan?? Ja jag vet inte riktigt hur det har gått till, men jag får väl höra operationsberättelsen då han är i form igen. Men tänk vilken oro det blir så fort det är något med barn o barnbarn?? Jag undrar om flera är som jag, för ibland tycker jag att det finns ingen värre hönsmamma/farmor/svärmor än jag!! Kan oroa mig veckor i förväg då nåt ska hända med dem!! Det är ju inte klokt...o jag som jobbar med att försöka lugna människor med oro o ångest!!!! Men har förstått att "skomakarns barn har de sämsta skorna" gäller nog även känslomässigt, i alla fall då det gäller mig!! Men nu är operationen över och det känns som om det fallit 3ton från rygg och bröst!!! Påminns om hur viktigt det är att vara glad och tacksam över det som jag har i livet....inte ta något för givet!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar