fredag 16 oktober 2009

Min födelsedag!!!

Vaknade i morse och hade blivit ett helt år äldre!! Oj va tiden springer iväg! När jag var på väg till bussen ringde min telefon och där var älskade lilla Nova som sjöng för mig! Hörde inte riktigt vad hon sa, eftersom hon inte pratar riktigt rent ännu!! Pratade med Nelly också, förståss, som hade sagt till mamma att hon ville att farmor skulle ha sovit där natten till födelsedagen, som jag gjorde året före. Då blev jag uppvaktad med kaffe på sängen och barnen hade ritat till mig och present fick jag också!! Dessa underbara familjer som jag har nåden att få leva tillsammans med!!! Henrick ringde i morse från sjukhuset, stackars älskade sonen min, hade så ont så han bara sluddrade. Fick veta av sköterskan då jag ringde på eftermiddagen att en kateter i ryggen låg och klämde på en nerv, därav smärtan! Katetern togs bort och nu var det bättre! Åh vad jag lider då det är något med mina älskade barn och deras familjer. Nu hoppas vi att allt ska bli bra och Tore kommer till Henrick på söndag. Just nu i skrivandets stund ringer min älskade son från sjukhuset igen och berättar att nu var det bättre. Det underbaraste av allt...nu kände jag igen sonen på rösten igen!!! Vi fick avsluta samtalet då sjukgymnasten kom in. Tack älskade Henrick för att du ringde!!!! Nu kan jag fira en lugn födelsedagskväll med mina vänner Unni och Börje! I morgon kommer resten av barnen med sina familjer för att fira gamla farmor...Oj nu måste jag kolla pajen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar