lördag 17 oktober 2009

Uppvaktad!!

Oj vad jag blivit uppvaktad. I torsdags kom Kerstin och Leif med blommor och en spännande bok, igår kväll så kom Unni och Börje med present, en "trampmojäng" som jag kan använda inne, inte behöva gå ut i mörkret för att få en promenad. Idag var det barnen med familjer som uppvaktade. Kort, blommor, böcker och ett vackert hjärta! Barnen lekte som vanligt och lilla Nova som älskar Julia, sa idag att "hon är min bästa kompis"!!! Elin och Nelly höll till i sovrummet och jag vet inte vad dom gjorde där!?? Vilken glädje det är då allesammans är här, tyvärr så saknades förståss Henrick och Tore. Henrick ringde i morse och var så morfinpåverkad av smärtstillande så han var en riktig snurrpelle!! Men snart är han på benen igen, tack och lov!! Ja nu sitter jag här och "vilar", då det varit fullt upp sedan i torsdagskväll. Ska bara slappa nu och göra.........ingenting!!! Tack mina nära och kära för att ni finns!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar