söndag 23 augusti 2009

Söndag!

Ja då var en hel vecka avverkad på arbetet!! De första dagarna var ju jobbigast, sen var jag inne i det hela igen!! Känner mig tyvärr alldesels osocial under veckorna då jag är trött då jag kommer hem, vill helst bara ta det lungt! Fick samtal från mina älskade minsta Nelly o Nova igår kväll...de ringde för att säga godnatt till farmor....åh va jag älskar dessa ungar!!! Skulle kunna göra vad som helst för dem,....även för deras föräldrar!!!! Har ju fått de bästa av sonhustrur och måg, Alexandra, Jenny och Tore, som har tillfört mig ytterligare glädje. Äldsta barnbarnen Juia och Elin har varit i Göteborg och huserat på Liseberg över helgen, hoppas de haft det roligt! Funderar om jag ska åka till Norberg och hälsa på de yngsta idag...........

1 kommentar:

  1. Hej Bull farmor!

    Trevligt att läsa din blogg.
    Undrar om jag kan få intervjua dig om livet med barnbarnen? Artikeln ska publiceras i Året Runt.
    Mejla gärna dina kontaktuppgifter till mig Ussie Hjelm så berättar jag mer.
    Vänligen
    Ussie
    ussie.hjelm@bredband.net

    SvaraRadera